"ESTI CEEA CE VREI SA FII"
Schopenhauer

marți, 24 noiembrie 2009

Poezie

Am primit pe mail de la Andy Szekely un articol despre cinci cuvinte puternic persuasive. Pe doua dintre ele le folosesc foarte des, si le-am recunoscut ca facand parte dintr-o poezie, foarte draga mie, citita intr-un roman acum cativa ani. M-au impresionat aceste cuvinte daruite cu dragoste de catre o mamica, copilasului nenascut.

" Sa iubesti.
Sa razi.
Sa razi din nou.
Sa asculti si sa inveti.
Sa spui "te rog" si "multumesc".
Sa ai opinii.
Sa le respecti pe ale celorlalti.
Sa fii sincer.
Sa fii prieten.
Sa fii tu insuti."

I-am scris si fiicei mele aceasta poezie pe o foaie si am desenat ceva langa. Din cand in cand ma mai intreaba: " Mami, ce spunea mamica aceea bebelusului ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu