"ESTI CEEA CE VREI SA FII"
Schopenhauer

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Inceput

Acest blog a sosit ca o completare necesara si fireasca la o serie de informatii si experiente pe care le-am acumulat si pe care am inceput sa le impartasesc si altora.
Nu sunt fan computer dar constat ca oamenii comunica destul de mult prin internet.
Nu sunt jurnalist si nici nu-mi doresc, ceea ce voi face in acest blog este sa va povestesc din experientele si domeniile pe care le studiez pentru ca am constatat ca oamenii in goana lor nauca dupa nici nu se stie exact ce, uita care este esentialul in viata asta.
Deja au devenit fraze stereotipe:"n-am timp", "trebuie sa fug", "sint obosit", "n-am chef de nimic" si exemplele pot continua, le folosim atat de des incat nici nu ne mai gandim "oare de ce n-am timp?", "de ce trebuie sa fug?", "de ce sint obosit?", "de ce n-am chef de nimic?" etc. Am devenit niste mici robotei ai vremurilor nebune pe care le traim si ne este teama sa gandim normal, sa mergem normal, sa muncim normal, sa iubim normal. Nu traim decat pentru dead line-uri, leasing-uri, credite si alte nebunii de genul acesta.
Pentru cei care vor intreba care este definitia normalului le voi raspunde astfel:
normal este ceea ce faci in mod firesc, obisnuit, natural(asta este definitia din DEX) dar in acelasi timp cu placere, cu pasiune, cu daruire( puteti completa lista).
Va invit sa pasiti alaturi de mine intr-o lume naturala, in care va place ceea ce faceti, in care va bucurati, sunteti sanatosi, iubiti, fericiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu