"ESTI CEEA CE VREI SA FII"
Schopenhauer

luni, 16 noiembrie 2009

Dezbatere

Am avut saptamana trecuta o experienta deosebita.
M-a suna Raluca("sefa" de la Gradi Heidi, cum spune fiica-mea) marti dimineata ca are nevoie de ajutor la Gradinita pentru parinti si daca pot sa tin o dezbatere despre trofologie in dupa-amiaza acelei zile. O.K. zic, hai s-o facem.
Discutasem noi pe aceasta tema cu ceva vreme in urma si am convenit ca vom gasi o formula sa povestim si parintilor despre importanta alimentatiei corecte si sanatoase.
Ca sa nu va las in ceata va spun ca trofologia este o stiinta traditionala chineza care studiaza combinarea corecta a alimentelor (acestei stiinte deosebite ii voi acorda o serie de articole pentru ca este incredibil de complexa si de folositoare).
Am avut ceva emotii pentru ca nu am avut timp pentru o planificare a dezbaterii, nu stiam cum vor primi parintii informatiile, care sunt in mare parte contradictorii cu modul nostru de viata, de mentalitate, de alimentatie etc.
Discutia a fost interactiva si am incercat sa argumentez cu exemple cat mai simple principiile de baza, care fac din trofologie, consider eu, unul dintre pilonii de baza ai cresterii si dezvoltarii copiilor nostri. M-a ajutat foarte mult si faptul ca nu doar studiez aceasta stiinta, dar o si pun in practica de 9 luni de zile si efectele benefice sunt extraordinare.
Am fost placut surprinsa sa constat ca toti parintii isi doresc copii sanatosi si sunt dispusi sa faca schimbari sau imbunatatiri in modul de alimentatie si sa accepte sugestiile mele de modificari la meniul de la gradi.
Este un prim pas, mic dar foarte important pe acest drum catre natura si sanatate.

Astept cu curiozitate urmatoarea intalnire sa vedem daca pe foile despre trofologie s-a asternut praful..., daca au avut timp..., daca au avut rabdare..., daca ... .

Oricum eu le urez succes si sper sa ne ajute si Raluca, cat mai repede, cu meniul modificat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu